احسان محمدی امروز -دوشنبه- در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی حضور در نمایشگاههای گردشگری برنامهریزی برای جذب سرمایهگذار با معرفی فرصتهای سرمایهگذاری است که این موضوع مانند سالهای گذشته به طور ویژه در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران قرار گرفته است.
وی افزود: بررسی فرصتهای آماده سرمایهگذاری در استان با مشارکت دستگاههای مرتبط مانند شرکت آب منطقهای مازندران در حوزه گردشگری آبی، شهرداریها و منابع طبیعی انجام شده و قرار است در نمایشگاه تهران دستکم ۱۵۰ فرصت در قالب ۳۰ بسته سرمایهگذاری به فعالان حوزه گردشگری ارائه شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: فرصتهای سرمایهگذاری شناسایی شده مازندران بخشی از ظرفیتهای این استان هستند که به عنوان گزینههای شاخص به شیوههای گوناگون به متقاضیان سرمایهگذاری معرفی میشوند.
معاون سرمایهگذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی مازندران از برنامهریزی برای فعال کردن میز سرمایهاری گردشگری مازندران در هجدهمین نمایشگاه بینالمللی گردشگری تهران خبر داد و گفت: امسال نیز قرار است غرفه و فضای مستقل و مجزایی به عنوان میز سرمایهگذاری گردشگری در سالن مازندران ایجاد شود که محل دیدار و گفتوگو با سرمایهگذاران و مسئولان مرتبط خواهد بود.
محمدی راهبرد اصلی حضور مازندران در هجدهمین نمایشگاه بینالمللی گردشگری تهران را تمرکز بر اقتصاد دریامحور عنوان کرد و گفت: گردشگری دریامحور فرصتی کمنظیر برای رونق صنعت گردشگری و اجزای وابسته به این صنعت در مازندران است که بر همین اساس نیز بستههای سرمایهگذاری متعددی در این زمینه برای ارائه به سرمایهگذاران در نمایشگاه تهران تهیه شده است.
به گزارش ایرنا، هجدهمین نمایشگاه بینالمللی گردشگری و صنایع وابسته ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود.
منبع