واکاوی عوامل موثر بر اقبال عمومی کمپین‌ها در رسانه‌های اجتماعی



تهران- ایرنا- هنگامی که افراد در شبکه‌های مجازی با یک کمپین مواجه می‌شوند؛ رفتارهای مختلفی از خود نشان می‌دهند. پژوهش حاضر با هدف واکاوی عوامل موثر بر اقبال عمومی کمپین‌ها در رسانه های اجتماعی انجام شده است.


منبع

درباره ی پشتیبان

مطلب پیشنهادی

اختصاص ۷۵ هزار متر مربع فضای مسقف برای برپایی نمایشگاه کتاب

به گزارش ایرنا از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *