سازمان تنظیم مقررات به شکایات مردم رسیدگی کند/ملاک پیشرفت فیبرنوری «اتصال» است نه «پوشش»


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، مدتی قبل یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس درباره طولانی شدن فرایند اتصال خود به فیبرنوری انتقاداتی را مطرح کرد. سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به او اعلام کرد که سریعا این مسئله پیگیری می‌شود.

ستار هاشمی روز دوشنبه – هشتم بهمن- با انتشار توئیتی در شبکه ایکس نوشت: مساله اتصال این کاربر به فیبر الحمدالله برطرف شد، اما مشکل اصلی همچنان باقی است. از سازمان تنظیم مقررات خواسته‌ام که رسیدگی به شکایات مردم دقیق صورت بگیرد و تا حصول نتیجه از کوتاهی هیچ شرکت و اپراتوری به سادگی عبور نکنند.

وی افزود: ‏دولت از پول همین مردم هزینه کرده که اتصال ملت به فیبر برقرار شود نه اینکه یک سری مناطق سبز رنگ روی نقشه داشته باشیم. ملاک پیشرفت در حوزه شبکه ثابت پرسرعت فقط «اتصال» مردم است، نه «پوشش»!


منبع

درباره ی پشتیبان

مطلب پیشنهادی

توسعه صنعت هوایی، موتور محرک گردشگری در برنامه هفتم توسعه

به گزارش ایرنا از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، حسین خانلری پیرامون صنعت هوایی و نقش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *