بازیگر «تمساح خونی»: به هر فیلمی نمی‌توان نام کمدی داد

رامین پورایمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره سینمای کمدی و آثار روی پرده سینماها در زمان حاضر اظهار داشت: نمی‌شود هر چیزی ساخته شود و بگوییم، کمدی است.

بازیگر «مرد هزار چهره» افزود: کمدی مفهوم و تعریف دارد. به سادگی نمی‌شود گفت فیلم کمدی ساخته‌ایم.

گویی سینما متولی ندارد

این بازیگر و گوینده رادیو که بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی «گالش‌های مادربزرگ» (۱۳۶۷–۱۳۶۸) به کارگردانی بهمن زرین‌پور آغاز کرد، گفت: آیا فقط باید بخندانیم به هر دلیلی؟ کمدی ما این است؟ به هر شکل و فرمی؟ وضعیت موجود نشان می‌دهد که سینما متولی ندارد.

بازیگر «تمساح خونی»: به هر فیلمی نمی‌توان نام کمدی داد

بازیگر فیلم‌های سینمایی «رویای نیمه شب تابستان» (داریوش مودبیان ۱۳۷۳) و «دو فیلم با یک بلیت» (داریوش فرهنگ ۱۳۶۹) افزود: تهیه‌کننده هم فقط دنبال گیشه است. در حالی که سینمای کمدی این نیست.

پورایمان تاکید کرد: مردم دوست دارند برای تماشای فیلم به سینما بروند. ذائقه‌ها هم به دلایل مختلفی تغییر کرده اما این دلیل نمی‌شود که مخاطبان را به تماشای کارهایی عادت داد و تبلیغ کرد که سطح پایینی دارند و صرفا دنبال خنداندن مردم هستند.

بازیگر «تمساح خونی»: به هر فیلمی نمی‌توان نام کمدی داد

او گفت: سینمای امروز ما اصلا قابل قیاس با سینمای دوران گذشته نیست و از جایگاه خود دور شده و باید متولیان امر به دنبال برگرداندن جایگاه سینما به معنای واقعی خود باشند.

«تمساح خونی»، «خروج» و «بمب خنده» و مجموعه‌های «قهوه تلخ»، «روزگار جوانی»، «شب‌های برره» و «روزگار جوانی» از جمله آثار سینمایی و تلویزیونی است که پورایمان در آنها ایفای نقش کرده است.


منبع

درباره ی پشتیبان

مطلب پیشنهادی

دستور وزیر میراث فرهنگی برای تهیه پرونده ثبت جهانی چگاسفلی در بهبهان

به گزارش ایرنا سیدرضا صالحی‌امیری روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بهبهان با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *