ارائه خدمات اطلاع رسانی و پشتیبانی کالابرگ در اپلیکیشن بله

شبکه اعتبار ملی برای تسهیل دسترسی سرپرستان خانوار، کانال اطلاع‌رسانی و دو بازوی خدماتی را در بله راه‌اندازی کرده است.

مشمولان این طرح می‌توانند با جستجوی عبارت «کالابرگ» در بخش کانال‌ها و بازوهای بله، به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

نحوه استفاده از اعتبار کالابرگ: هنگام خرید از فروشگاه‌های منتخب، کافی است پرداخت را با کارت بانکی خود انجام دهید تا اعتبار کالابرگ به‌طور خودکار در تراکنش اعمال شود.
 با استفاده از بازوی بررسی مانده اعتبار به آدرس ble.ir/fcs_bot، کاربران می‌توانند مشمولیت خود را بررسی کرده و از میزان اعتبار باقی‌مانده خود مطلع شوند. برای دریافت اطلاعات، کافی است به بازوی رسمی کالابرگ الکترونیکی مراجعه کرده و دکمه «شروع» را انتخاب کنند.

تمامی اخبار، اطلاعیه‌ها و تغییرات مرتبط با کالابرگ الکترونیکی از طریق کانال رسمی این طرح به آدرس ble.ir/kalabarg  منتشر می‌شود.

در بازوی پشتیبانی به آدرسble.ir/Fcssupport1463_bot، کاربران می‌توانند سوالات خود را مطرح کرده و راهنمایی‌های لازم را درباره نحوه استفاده از کالابرگ، زمان تخصیص اعتبار و سایر موارد مرتبط دریافت کنند.

هدف از ارائه این خدمات در بله، افزایش شفافیت، تسریع در اطلاع‌رسانی و ارائه پشتیبانی مناسب به مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی است. کاربران با استفاده از این بستر می‌توانند با اطمینان کامل و بدون نیاز به مراجعه حضوری به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

 


منبع

درباره ی پشتیبان

مطلب پیشنهادی

افتتاح زودهنگام زیرگذر رجایی شهر؛ عیدی مدیریت شهری

مسعود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کرج گفت: مدیریت شهری همواره تابع سیاست‌گذاری‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *